Data e postimit: 2014-08-18 20:01:14
Lexime: 3889
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nëse do fitim duhet rrezikim !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më mirë ndonjëherë të harroj se vec të këqija të kujtoj ! 2.Gjërat duhen me rend,në kohë dhe vend ! 3.Kur ke fitim ,duhet të kesh edhe humbje !
Autori: MATEO · Lloji: Poezi personale · Tema: llogari
llogari syte e vajzes si lule bliri... ti vajzen e ruan sic ruhet ne bankat e zvicres floriri vajza kerkon shokun kerkon dashurine me floririn e kulluar vajzeror ti kerkon te besh bisnes te nxjerresh fitim...
Autori: NILA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: POEZI
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM DHURUAM SHUME LUTJE PER JU MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET PAS KETYRE 101 ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Poezi personale · Tema: Binjakja Ime
sE Ç"PO shoh ne pasqyre, nuk po e njoh dot, mos valle je Binjakja ime ?! PO,po tani po te njoh. Ja tek je.. e lodhur, e sfilitur, e dermuar , e raskapitur. Ti ke qare ,ti ke qeshur, ti ke folur, ti ke heshtur, ti je ulur ,ti je ngritur , ti ...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: dea · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne me do me, me duhet te heshte. Kam frike te mendoje cdo ndodhe me ne, me duhet te heshte. Nese fati nuk na bashkon me, me duhet te heshte. Nese momen...
Autori: Dorina.D · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Duhet te kaloja drejt shume qetesive, qe te me mungonin zhurmat. Duhet te qendroja vetem, per te shijuar te qenit e shoqeruar. Duhet qe ti humbja te gjitha, qe tani ta kuptoja, dhe te shkoja ti kerkoja. Duhet ta largohesha nga bota, qe tani te me mungo...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...
Autori: erza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta e njeriut
Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shu...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kafshët
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo v...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com